|| Ostatnie artykuły:
|| Aktywne tematy na 4um:
|| Turnieje:

Home » Tekken 5 » Faqs - poradniki [Tekken 5] » Bryan
Najważniejsze ciosy:

b+1 – wybicie na mid trwa 20 klatek i daje 3 przewagi, najlepiej stosowac po wySSowaniu jakiegos ciosu. Na pałe raczej nie da rady bo łatwo to side stepowac w prawo.

Juggle:
b+1,d/b+2,1,1,1,d+3,2(60 dmg)
b+1,f+3,d+3,2,d+3,2(66dmg)
b+1,1,1,3.2,1,2(54dmg )
b+1,SSR,iWS+3,d+3,2,1,f,f+2(70dmg)
b+1,d/b+2,1~4,d+3,2(58dmg)
b+1,f+3,d/b+2,1,f,f+2(63 dmg)

u/f+4 – najlepszy low crush ,do tego daje niezłe juggle i jest niekaralny. Istnieje tez wersja u+4 o mniejszym zasiegu i z tego powodu mniej przydatna.

juggle:
u/f+4,1,1,3,2,1,2(56dmg)
u/f+4,d/t+2,d/t+2,1,p,p+2(62dmg)
u/f+4.d/t+2.f+4,3,4(58 dmg)

d/f+3 – generalnie bezużyteczne w walce z dobrym graczem ,lecz czasem można uzyc jako high crush.

juggle:
d/f+3,u/f+3,d+3,2,1,f,f+2(73dmg)
d/f+3,u/f+3,1,1,1,d+3,2(66dmg)

WS+1 – najlepsza opcja do karania podcinek mających od –15 ,przydatna również po schyleniu się pod jakims highem.

Juggle:
WS+1,t+3,p,N,3,d+3,2(58dmg)
WS+1,3+4,3,3,f,f+2(65dmg)
Reszta siedzi to samo co po b+1

f,b+2 – najlepsza rzecz do karania od –13. Sama wybitka ma –8 wiec nic mocnego nie można po tym dostac. Idzie na high ,dobra po SS.

Juggle:
f,b+2,f+1+2,3,3,4 (60 dmg)
f,b+2,f+1+2,1,1,1d+3.2(62dmg)
f,b+2,1,1,3,3,2(49dmg)
f,b+2,f+1+2,d+3,2,d+3,2

WS+3 – najlepsza rzecz do karania low’ów mających –12 do –14.,Na CH daje wyrywalnego(poprzez f)stuna ,jednak wielu graczy z niego nie ucieka wiec można zapodac f,b+2 i juggle. Posiada tez kontynuacje (4) której można czasem użyc dla zmyły smile3.png

WS+1+2 – mid trwa 10 klatek ,raczej nie polecam uzywac z powodu krótkiego zasiegu, jednak po tym gwarantowane jest 1~4

1+3+4 –taunt. najfajniesza rzecz jaką posiada cyborg. Na bloku ,trafieniu,CH daje +17 można wtedy posadzic:
1,4
4,3
f+2,1,4
3+4
iWS+1
iWS+3
f,b+2
z czego najbardziej uzyteczne są opjce 4 i 7. tanunt~3+4 na techrollującego pod scianą sprawdza się wysmienicie! Po tym gwarantowane jest b,b,d/b+2,1,2,1,d/f+3! Lecz żeby wsadzac zawsze 3+4 po tauncie potrzeba troche treningu. taunt~f,b+2 bardzo trudno wykonac gdyz f,b+2 nie jest bufforowane po 1+3+4. Przydatne w środku pola po chodzeniu z tauntem i trafieniu ,badz tez po setupie po którym wsadzamy 1+3+4 (techtrap, lub po nieudanym jugglu można zrobić podejście i taunt na wstającego). Porsuzac się po arenie a zatutnem najlepiej poprzez [1],3+4~f,3+4~f (trzymać non stop 1)

p+3 – 16 klatkowy mid dający na bloku równowage a na trafieniu +4. łapie stepujących w prawo. Dosyć przydatne z bliskiej odległości.

d/b+3 – bardzo fajny high crush. Na bloku tylko –11. polecam używać dosyć często ,bo cyborg nie posiada lepszych opcji na low

3+4 – mid trwających 16 klatek jest nie karalny. Do nadużywania gdy przeciwnik jest odwrócony plecami do ściany. Dobra opcja po prawym ss

d+2 – mid który po trafieniu na CH kładzie przeciwnika na ziemie dając mozliwosc setupowania lub wsadzeniu gwarantowanego d+4

1,4 – NC zaczynające się od 8 klatkowego punch’a ,posiada kontynuacje ,które nie są szczególnie przydatne. Warto się tym wcinać w ataki przeciwnika.

f,f+4 – polecam uzywac po SS w lewo ponieważ sam cios posiada taką właściwość ,dzięki czemu dostajemy podwójny step.

f,f+2 – świetny, bardzo szybki cios o dużym zasięgu. Po trafieniu polecam podbiegnąć i zrobić d/f+3 na leżącego. Gdy przciwnik wstanie ,,sprężynką" gwarantowane jest drugie f,f+2 ;]

d/f+4 – wolny mid ,ale za to zbiera z ss. Ze wzgledu na jego prędkość mozna sie bez niego obejść.

1,2,1 – ostani hit można opóźniać, a jak przeciwnik będzie chciał się wciąć i dostanie go na CH to mamy juggle ,polecam zrobic d+3,2,d+3,2 + dalsze setupy

df+1>1>1>1>2 - seria którą można opóźniać, jest to NC jeśli nie będziemy zbyt długo opóźniać smile.png Dosyć dobra seria do rozważnego używania.

b+4 - używać zwłaszcza po zbiciach rąk i nóg. Wybija kucających.

d+4 - kop na low, czasem warto użyć.

1+2 – dwuhitówka, przedatna tylko w defensywie. Znakomity high crush, kruszuje od pierwszych klatek. Można używać po ciosach z 7-fr opóźnieniem na bloku np. 3+4 lub db+2. Gdy przeciwnik wykona cios na high dostanie obydwa ciosy i być może wejdą one na CH.

WS+2,B+2 – bardzo fajny juggle starter po jugglach z niego mamy szeroką możliwość setupowania.

Juggle:
WS+2,B+2,d+3,2,d+3,2 (72 dmg)
WS+2,B+2,1,1,2,4 (66 dmg)

Czasem polecam tez zrobic p+4 po SSL.jak wejdzie na CH to można dojedynkowac do sciany. Bez SSL punche nie wejdą ,można zrobic p,p+2 za 40 dmg

Setupy:

Po jugglach zakończonych d+3,2 najlepiej podbiec i zrobic d/b+2 ,zbierze rollującego w tył dając dalsza możliwosc jugglowania. Mozna również wykonać d/f+3 co z odpowiednim timingiem zbierze rollujących w obie strony nie wspominając juz o tym ze na leżących też działa. Dzięki temu zgadywanka jest zawsze 50/50. Polecam robić po u/f+4,d/b+2,d+3,2 oraz innych jugglach gdzie oponent nie odlatuje za daleko.

Jako tech-trap mozna tez stosowac d/f+4 oraz taunt jednak jest to mniej opłacalne a drugia opcja wymaga juz średnio zaawansowanych umiejętności manualnych.

Po np. jugglu:
b+1,1,1,3,2,1,2 na backrollującego siedzi b+1 + dalsze juggle natomiast na rolujących w obojętnie którą strone można zrobic taunt~3+4_f,b+2

Rzuty:

Bryan posiada dosyć dobre rzuty dające nawet niezłe mozliwosci do setupowania:

2+4-można zrobic d+1 na rollującego w kazdą(?) strone co daje nam mozliwosc zrobienia prostego juggla d+1,WS+3,d+3,2 + dalsze setupy

1+3 – tutaj najczęściej d+4 aczkolwiek jeżeli przeciwnik rolluje w tył to można go dogonić i w pewnym momencie zrobić b+1 co pozwoli na dalsze jugglowanie smile.png

f,f+1+2 - po f,f+1+2 na leżącego robi się d/f+3 lub d+4, a na rolującego 3,3,2 + juggle


Ściana:

Bryan ma jedną z najmocniejszych ścian w grze, chodzi oczywiście o 1,2,1,df+3. Jeśli przeciwnik po 1,2,1 będzie rollował to df+3 zciągnie go z powrotem na ścianie i można wtedy wykonać d+3+4,2,df+3 lub taunt~1,2,1,(df+3 - niezawsze gwarantowane po tym). Techtrapem po ścianie 121,df+3 jest taunt~3+4 tylko trzeba zrobić ruch w strone przeciwnika. na wstającego można zrobibić WS+3, ale nie polecam.

Linkownia:

klik Knee(kor) vs Angel Jin(kor)

klik Knee vs KiDJin

klik Knee vs Forever @@


Najlepszy polski gracz tą postacią: Peter(Olimp)
Najlepsi gracze na świecie i w Europie tą postacią: Knee (Korea), Cheff (Anglia), SDZ (Japonia)

autor: Gośku