Tekken Poland

|| Ostatnie artykuły:
|| Aktywne tematy na 4um:
|| Turnieje:

Home » Tekken 2 » Profile postaci

Tekken 2 postacie - historia, opis, fabuła


Jun Kazama

Narodowość: Japonia Styl walki: defensywne Karate wiek: 22 lata

Jun jest mistrzynią w Aiki - dżiudżitsu. Pracuje dla tajnej organizacji, która zajmuje się głównie, nielegalnymi zwierzęcymi eksperymentami. Jest znana pod pseudonimem "ładny kwiat". Dorosła na pustkowiu Yakushima. Wychowywała się w strumieniach energii natury, została wybrana przez jej krewnych aby wyjechała do Tokyo, ale musieli ją nakłaniać gdyż nie cięgło ją do miejskiego stylu życia. Wkrótce zapomniała o dzieciństwie, jednakże pewnego dnia duch jej martwego ojca ukazał się do Jun i przekonał ją, by wróciła do miejsca gdzie się wychowała. Od tego spotkania, uczy się handlu zwierzętami u Kazuy, jednak ślubuje porzucić nielegalny handel i egzorcyzmować demony, które zamieszkują jej duszę.


Yoshimitsu

Narodowość: nieznana Styl walki: Manji Ninja wiek: nieznany

Lider organizacji wyjętej spod prawa, Yoshimitsu ostatnio został rozpoznany podczas interwencji w laboratoriach Mishima. Stracił rękę w walce, ale później Dr Boskonovitch odbudował mu ją oraz ulepszył jego ciało. Jest byłym członkiem gangu Kunimitsu.

Lider Manji/Swastika klanu bandytów ninja z odległego górskiego regionu, chce sprowadzić grupę do podziemi aby nie zwracać na siebie uwagi. Yoshi ze swoim gangiem kradnie pieniądze, aby później rozdawać je potrzebującym. Gdy Kunimitsu odszedł od grupy Yoshiego, lider Manji planuje trudniejszą misję; usiłuje napaść sowieckie laboratorium Dr Boskonovitcha, aby ukraść niewyczerpany generator energii, taki jakim Jack 2 jest napędzony. Niestety, jego zespół został zauważany, podczas wycofania się, wojskowe lasery zniszczyły lewę rękę Yoshimitsu, którą wcześniej zainstalował mu Boskonovitch. W tym samym czasie ludzie Kazuy porwali doktora, Yoshimitsu wpadł we wściekłość i wziął udział w drugim turnieju aby uwolnić swojego przyjaciela Boskonovicha.


Nina Williams

Narodowość: Irlandia Styl walki: sztuki zabijania oparte na Bono i Aikido wiek: 22 lata

Nina uciekła ze swojej rodzinnej Irlandii po licznych sporach z siostrą, Anną Williams. Jeździła po świecie i doszlifowywała sztuki walki które nauczyła się od swojego ojca, Richarda Williamsa. Nina jest kontraktowym mordercą, nieznana organizacja zapłaciła jej dobrze, aby zabiła Kazuyę. Przyjęła wyzwanie, gdy dowiedziała się, że jej siostra ma coś wspólnego z nowym liderem przedsiębiorstwa Mishima. Mimo prośby jej ojca na łożu śmierci, aby zaprzestała walki z swoją siostrą, Nina pragnęła się na niej zemścić. Żadne pojednanie nie nastąpiło, ponieważ siostry mają do wyrównania stare sprawy, Nina jako potencjalny morderca Kazuy, wstępuje do turnieju także ze swoim osobistym celem: zemsty na Annie.


Marshall Law

Narodowość: USA Styl walki: sztuka "Marshall", sztuki walki wiek: 27 lat

Po jego wstąpieniu do pierwszego turnieju, Law zdołał zarobić wystarczająco, by dzięki pomocy Paula Phoenix wybudować własną szkółkę. Nadal znajdują czas, aby razem gotować w miejscowej restauracji. Pewnego dnia podczas powrotu z restauracji, dowiedzieli się że jego szkółka została napadnięta, wszyscy jego studenci zostali pobici. Wielu z nich wylądowało w szpitalu, ale jeden z najlepszych uczniów o imieniu Yaz, wiedział jak nazywa się sprawca tego napadu, był to Baek. Żądza gniewu była straszna, słysząc o drugim turnieju, chciał odbudować reputację swojej szkółki i pokonać wojownika Tae Kwon Do, przed czekającą go walką z liderem Mishima Zaibatsu - Kazuy. To jest sprawa osobistego honoru.


Heihachi Mishima

Narodowość: Japonia Styl walki: Mishima oparte na Karate wiek: 54 lata

Zgodnie z zapowiedzią po ostatnim turnieju, Heihachi wyjechał w góry aby żyć w osamotnieniu. Wszystkie argumenty przemawiały za tym, że Heihachi będzie czekał do następnego turnieju, aby odzyskać władzę nad korporacją.

Stracił panowanie po pierwszym turnieju po porażce ze swoim synem Kazuyą, do którego przedsiębiorstwo od teraz należało. Heihachi wyjechał w góry ze swoim ogromnym towarzyszem, niedźwiedziem Kumą, aby zacząć surowy reżim treningowy. Podczas tego okresu, Heihachi ulepszył swoje umiejętności oraz opanował władanie energią elektryczną. Czyste powietrze i mgła w górach oddziaływały na wyobraźnie Heihachi'ego i słysząc o drugim turnieju, użył starożytnych technik tkactwa i elektryczności, by postawić swoje włosy i przygotować się, do odzyskania swojego imperium. Postanowił że gdy wygra, wybuduje nową pokojową korporację, oraz że zabije swojego syna Kazuyę.


Paul Phoenix

Narodowość: USA Styl walki: kombinacja sztuk opartych na Judo wiek: 27 lat

Phoenix nie ma żadnych konfliktów z wymiarem sprawiedliwości, jest sklasyfikowany jako nieszkodliwy obywatel. Jednakże jego gorąca natura mogłaby jeszcze spowodować problemy.

Czerwona krwawa gwiazda Judo dobrze walczyła w pierwszym turnieju. Chociaż że był jedynym uczestnikiem obłąkanym wystarczająco, aby wyzwać w pełni dorosłego niedźwiedzia i wygrać z nim, został pokonany przez Kazuye w zaciętej walce, która trwała godziny. Nie wierząc w to co się stało, Paul zostawił posiadłość Mishima i wrócił do Nowego Jorku. Znalazł pracę na południu Bronx jako bramkarz, jego ego i arogancja zaprowadził go do licznych konfrontacji z niesmacznymi i przykrymi charakterami. Po miesiącach brania udziału w walkach ulicznych w USA, Paul stał się gotowy na Drugi Turniej o Tytuł Króla Żelaznej Pięści. Tym razem, turniej należy do Paula Phoenixa!


Jack-2

Narodowość: - Styl walki: brutalna siła wiek: 5 lat

Jack został uszkodzony i opuścił pole walki biorąc ze sobą małe dziecko. Jego twórca, Dr Boskonovitch ludzki gest Jacka wytłumaczył tym że odczuwa on emocjonalne więzi.

Remontowano Jacka, a tym czasem Jack-2 był na ćwiczebnym polu bitwy, tam natknął się na dziecko. Jack-2 był testowany na odporność na substancję chemiczną, zatrzymał oddziały widząc małe dziecko. Uciekł z zagrożonej strefy, myśląc o dziewczynce, którą prawie by zabił, jego myśli były zapisywane w pamięci na płycie. Przedarł się do Akihabara, ścigało go radzieckie wojsko, gdyż obawiano się że oprogramowanie Jacka-2 może wpaść w niepowołane ręce. Dzięki połączeniu jego komputera z satelitami, Jack-2 dowiedział się że jego twórca Dr Boskonovitch, został porwany. Postanawia uratować doktora, brnąc przez wszystkich przeciwników i nie zatrzymując się ani na chwilę, aż do czasu gdy znajdzie doktora. Jack-2 chce uratować Boskonovitcha, gdyż jest on w stanie zainstalować mu kości pamięci, które umożliwią czucie emocji itp.


King

Narodowość: Meksyk Styl walki: wrestling wiek: 32 lata

Stracił cel swojego życia - sierociniec, po klęsce w ostatnim turnieju załamał się. King przegrał ze swoim rywalem Armor Kingiem. Miękkie serce było jego słabym punktem.

Po ostatnim turnieju, King wrócił przygnębiony, przegrał ze swoim wielkim rywalem, Armor Kingiem. Chociaż zarobił trochę pieniędzy, to nie na tyle aby wybudować sierociniec, który obiecał dzieciom. King załamał się, bał wrócić się do domu, skończył z wrestlingiem, podróżował po Meksyku, był załamany. Szukał zepsutego jedzenia w ciemnych, wąskich uliczkach, gdyż nie miał co jeść. Wkrótce popadł w nałóg i zaczął pić alkohol. Gdy był na skraju załamania, z cienia wyłoniła się postać która rzuciła mu maskę lamparta pod nogi. To był Armor King, jego rywal i były przyjaciel, wyciągnął ogłoszenie kolejnego turnieju. King zatoczył się do jego stóp, był zdumiony zaistniałą sytuacją. Dzieci! On mógłby wygrać pieniądze dla dzieci!


Kazuya Mishima

Narodowość: Japonia Styl walki: Mishima oparte na Karate wiek: 28 lat

Po pokonaniu swojego ojca, Heihachi Mishime i wrzuceniu martwego ciała od krateru (tak jak Heihachi zrobił to wcześniej), Kazuya wyznaczył się nową głową Mishima Zaibatsu. Minęły dwa lata, Kazuya zorganizował drugi Turniej o Tytuł Żelaznej Pięści. Pojawiły się też takie głosy że Kazuya zawarł pakt z Devilem, okazało się to prawdą. Kazuya zrobił to, aby zyskać władzę, uratować własne życie i zniszczyć swojego ojca.


Wang Jirney

Narodowość: Chiny Styl walki: rozmaite chińskie sztuki wiek: 84 lat

Wang towarzysz i przyjaciel Jinpachi Mishima, ojca Heihachi. Oglądał z zaciekawieniem jak Heihachi i Kazuya dorastają i wybierają swoje własne ścieżki życia. Wang pozostał hojny i uprzejmy, żył jako samotnik w ogrodach Mishima. Teraz, pielęgnuje ogromną liczbę roślin w ogrodach, znajduje jednak czas by potrenować sztuki walki. Każdego ranka można go zauważyć gdy spaceruje w ogrodzie przyglądając się chmurą. Mimo podeszłego wieku ma giętkie i sprawne ciało, swoją wewnętrzną siłę zawdzięcza czystości swojego ducha. Powodem wstąpienia do drugiego turnieju jest spełnienie życzenia zmarłego Jinpachi, który gdy żył patrzył ze smutkiem że Heihachi i Kazuya wybrali złą ścieżkę życia. Powiedział swojemu przyjacielowi, aby unieszkodliwił ich w odpowiednim momencie. Wang uważa że najlepszym rozwiązaniem jest to aby wziąć udział w drugim turnieju i pokonując kolejnych przeciwników zmierzyć się z Kazuyą. Wtedy Heihachi nie będzie miał władzy nad Mishima Zaibatsu.


Kunimitsu

Narodowość: nieznana Styl walki: Manji Ninja wiek: nieznany

Kunimitsu jest znana jako Kot Diabła. Była członkiem Swstika, grupy bandytów pod dowództwem Yoshimitsu. Zgubiła swoją japońską tożsamość wstępując do tej grupy. Poznała wszystkie tajemnice noża podczas treningów w grupie Swastika "Jujutau". Pozostała z grupą przez kilka miesięcy, ale po kilku mniejszych akcjach zrezygnowała z przynależności do tej grupy. Nie mając zajęcia, zaczęła się szkolić jako mechanik filtrów powietrza. Wzięła udział w pierwszym turnieju, z celem kradzieży skarbu plemienia Michell Chang. Kunimitsu łatwo została pokonana, czuła upokorzenie, szukała pociechy u swego dziadka, który był mistrzem w posługiwaniu się mieczem. Powiedział swojej wnuczce że miecz którym walczy Yoshimitsu (ten miecz tak samo się nazywa) ma niewyobrażalną wartość. Dowiedziała się że został on wręczony przez grupę Swastika temu kto ma władzę, miecz mógł zwalczyć wroga zarówno na płaszczyźnie ciała jak i ducha. Zmienia on właściciela tylko wtedy gdy zmienia się lider klanu. Stary lider jest rytualnie poświęcony i miecz trafia do nowego właściciela, którym jest nowy dowódca. Dziadek Kunimitsu swoje życie spędził na wykonaniu jego kopii, Kunimitsu wstąpiła do drugiego turnieju, by pokonać Yoshimitsu, któremu weźmie miecz i da go swojemu dziadkowi, aby zdążył wykonać jego kopię przed swoją śmiercią.


Anna Williams

Narodowość: Irlandia Styl walki: sztuki zabijania oparte na Bono i Aikido wiek: 20 lat

Anna Williams jest siostrą Niny, chociaż mają podobne zainteresowania, nie nienawidzą siebie nawzajem. Anna różni się od Niny tym, że nienawidzi swojego ojca, opuściła dom, aby stanąć oko w oko ze swoją siostrą na arenie walki. Anna znajdując się w Indiach, usłyszała o wzroście popularności Kazuy, postanowiła że przyjedzie do jego posiadłości. Gdy przyjechała, od razu dostała propozycję wzięcia udziału w turnieju. Anna umieściła bombę w samochodzie Niny, która zaczęła strzelać do swojej siostry z karabinu maszynowego. Anna zdążyła wskoczyć do wody i uciec. Obydwie siostry wezmą udział w turnieju, Kazuya jest gotowy na ich pojedynek, niecierpliwie czeka na jego rezultat. Anna nie może się doczekać trzasku kości Niny, dla niej to jest wspaniały dźwięk.


Baek Doo San

Narodowość: Korea Styl walki: Tae Kwon Do wiek: 27 lat

Ojciec Baeka był jednym z pierwszych mistrzów Tae Kwon Do. W dzieciństwie, nauczył się tej sztuki, przez co wygrał wiele turniejów, ale kontuzja zmusiła go do wycofania się z tego sportu. Doprowadziło to rodzinę Baeka do strasznego ubóstwa. Baek był tym tak rozwścieczony, że zabił za to swojego ojca. Miał wyrzuty sumienia, złapano go i wsadzono do poprawczaka, w którym spędził większość swojego dzieciństwa. W więzieniu doszlifował swoje umiejętności Tae Kwon Do, stał się mistrzem większym niż był jego ojciec. Po trzech latach uciekł z poprawczaka, prowadził walki uliczne, jego przeciwnicy po walce z nim byli cali we krwi. Został wyśledzony przez tajną organizację, która wiedziała o jego przeszłości. Dostał za zadanie zabić właściciela restauracji Marshalla Law'a. Baek tylko częściowo wywiązał się z tego zadania (zniszczył restaurację i pobił uczniów Law'a), wstąpił do drugiego turnieju aby zniszczyć Marshall'a.


Lee Chaolan

Narodowość: Japonia Styl walki: Mishima oparte na Karate wiek: 27 lat

Zanim Kazuya nie wyciągnął pomocnej dłoni do niego, Lee był dzieckiem ulicy. Heihachi widząc tą przyjaźń, zaadoptował Lee, który miał wtedy 12 lat. Przez cały wiek dojrzewania przeszedł cykl treningowy, aby zostać w końcu mistrzem w sztukach walki. Ponieważ Lee był adoptowany i młodszy o rok od swojego brata, żył w cieniu Kazuy. Było to spowodowane ciągłą rywalizacją między braćmi, co wkrótce przerodziło się w nienawiść. Epicentrum tej nienawiści był pierwszy turniej w którym Kazuya pokonał Lee, który popadł w depresję i uciekł w góry, gdzie trenował. Jego celem była zemsta. Gniew spowodował że stracił swoją technikę, jego stan mentalny zmienił się z gniewu na rozpacz i wstyd. Wtedy na Lee natknął się starzec, który zaczął go trenować. Dzięki swojemu nauczycielowi odzyskuje swoją technikę i kunszt, Lee zabija starca aby nie uprzedził Kazuyę o jego zamiarach. Jest pełen gniewu, chce się zemścić na swoim przyrodnim bracie.


Devil


Narodowość: piekło? Styl walki: Mishima oparte na Karate wiek: -

Pomógł Kazuy pokonać ojca, Heihachi Mishima, w drugim turnieju, Devil chce zawładnąć duszą Kazuy, który podpisał z nim pakt, aby mieć większą władzę, dzięki której może zabić swojego ojca. W zamian za to Devil wymagał sprzedania jego duszy. Devil jest wcieleniem całego zła w duszy Kazuy.


Angel

Narodowość: niebo? Styl walki: Mishima oparte na Karate wiek: -

Angel jest drugą połową duszy Kazuy i reprezentuje jego dobrą stronę. Chociaż pozornie serce Kazuy opętane jest przez zło, nadal jest w nim szczypta dobra. Angel chce pokonać Devila, aby przejąć duszę Kazuy.


Kuma

Narodowość: zwierzak Heihachiego Styl walki: brutalna siła wiek: 22-26 lat

Kuma szczęśliwie został znaleziony w lasach posiadłości Mishima. Heihachi przygarnął go jako swojego zwierzaka domowego. Gdy Kuma dorósł, Heihachi wybudował dla niego zagrodę, nauczył go prostych rozkazów i sygnałów ręką oraz częściowo japońskiego! Po dwóch latach Heihachi nauczył Kumę sztuki Shinken. Żaden ze wspólników Heihachiego nie wiedziało dlaczego Kuma jest aż tak inteligentny, w obawie przed niedźwiedziem z czasem wszyscy uciekli. Pomimo swojej ogromnej lojalności do swego mistrza, Kuma często nie towarzyszył Heihachi ponieważ bardzo lubił spać. Tak leniwy styl życia spowodował że nie do końca opanował sztuki walki, dowodem na to był pierwszy turniej w którym przegrał z Paulem Phoenix. Jego pogromca wywarł na Kumie ogromne wrażenie, gdyż myślał że jedynym potężnym człowiekiem na świecie jest Heihachi, który także w turnieju został pokonany i dlatego obydwoje wyjechali do górskiego dojo, by ciężko trenować. Kuma powrócił na drugi turniej z celem pokonania Paula, jeśli ktoś stanie mu na drodze, zabije go.


Ganryu

Narodowość: Japonia Styl walki: Sumo wiek: 32 lata

Ganryu to świetny zapaśnik sumo, jest najmłodszym wojownikiem, który zasłużył na tytuł "Ozeki". W czsie gdy zyskał ten tytuł, wielu śledziło ten sport (włączając Yoshimitsu), Ganryu pomyślał że mógłby zdobyć tytuł "Yokozuna"; miał na tyo wystarczająco duże umiejętności, ale jego niemoralny styl walki doprowadził go do haniebnego zwolnienia z pracy. Pojawiła się szansa, aby dołączyć do świata zbrodni. Wybór takiej ścieżki życiowej to środek do celu jakim było stanie się najsilniejszym człowiekiem na świecie, uważa on właśnie że takie odznaczenie mu się należy. To było powodem wstąpienia do pierwszego turnieju, gdzie został pokonany przez Yoshimitsu. Kazuya zauważył umiejętności Ganryu i zatrudnił go jako ochroniarz w Mishima, płacił mu więcej niż powinien, gdyż chciał aby sumooka uzależnił się od hazardu. Ganryu bierze udział w drugim turnieju, jako ochroniarz Kazuy, ale ma także inny powód, zakochał się w Michelle Chang po ujrzeniu jej w pierwszym turnieju.


Bruce Irvin

Narodowość: USA Styl walki: kickboxing (Muai Thai) wiek: 32 lata

Bruce na dobre zakotwiczył w kręgu kickboxingu, stał się niekwestionowanym mistrzem świata wagi ciężkiej pięć lat przed Drugim Turniejem o Tytuł Króla Żelaznej Pięści. Jego okrucieństwo i bezkompromisowa technika wręcz niszczyły wszelką konkurencję. Mówi się, że to okrucieństwo wzięło się z jego dzieciństwa, jego brat i rodzice zostali zabici, sam na ulicy musiał walczyć, aby pozostać przy życiu. Nauczył się sprawiać wielki ból swoim przeciwnikom, zgromadził małą sumę pieniędzy, dzięki walką. Jest stworzony by walczyć! Wziął udział w turnieju Muai Thai w Tajlandii, gdzie mu zapłacono, aby przegrał walkę. Bruce jednak zabił swego przeciwnika, bukmacher tak się rozwścieczył, że wynajął mordercę aby zabił Bruce, który uciekł samolotem z kraju, ale czekali na niego detektyw z Hong Kongu i wynajęty morderca. Od razu rozpoczęły się konfrontacje, każdy walczył z każdym. Rozwinęło się to do dużej bitwy, w końcu samolot rozbił się. Detektyw (partner Lei) i morderca nie przeżyli tego, ale Bruce katapultował się. Wędrował po nieznanym dla niego regionie, znaleÄ˝li go ludzie Kazuy. Przywódca Mishimy Zaibatsu zatrudnił go u siebie.


Alex

Narodowość: - Styl walki: wojskowy wrestling wiek: -

Zarówno Roger i Alex są skutkiem wojskowego eksperymentu. Dr Boskonovitch chciał złączyć gen od mistrza sztuki walki z genem dzikiego zwierzęcia. Istnieją takie pogłoski, że dr Abel porwał Rogera i Alexa i trzyma ich w swoim tajnym laboratorium. Alex jest skutkiem skrzyżowania z genami Rogera, jest on hybrydą prehistorycznego dinozaura i jaszczurki. Podobny gatunek na Ziemi żył wiele milionów lat temu.


Roger

Narodowość: - Styl walki: wojskowy wrestling wiek: -

Zarówno Roger i Alex są skutkiem wojskowego eksperymentu. Dr Boskonovitch chciał złączyć gen od mistrza sztuki walki z genem dzikiego zwierzęcia. Istnieją takie pogłoski, że dr Abel porwał Rogera i Alexa i trzyma ich w swoim tajnym laboratorium.


Lei Wulong

Narodowość: Chiny Styl walki: chińskie sztuki walki wiek: 26 lat

Podczas jednej z akcji szanowany detektyw policyjny z Hong Kongu, oficer Lei Wulong rozwinął swój własny styl Kempo i używa go do łapania przestępców w jego rodzinnym mieście. Duża liczba zabójstw zaprowadziła go do Kazuy Mishima, którego łączono z kilkoma przestępstwami i transakcjami z mafią na całym świecie. Partner Leia zdecydował się by zbadać sprawę Kazuy, a później odnaleźć jego kryjówkę. Wynajęty morderca Bruce Irvin zabija partnera Leia, który naprawdę się wściekł, ślubuje znaleźć centrum Kazuya i potajemnie zaplanował zemstę za śmierć swojego partnera. Po ogłoszeniu turnieju, bez zastanowienia bierze w nim udział.


Armor King

Narodowość: Meksyk Styl walki: wrestling wiek: nieznany

Armor King podróżuje od jednego do drugiego ringu aby znaleźć godnego siebie przeciwnika. Dawno temu znalazł takiegp w jednej z Meksykańskich wsi, był nim ksiądz King James. Przez wiele lat byli wielkimi rywalami. Armor King z zaciekawieniem śledził pierwszy turniej, w którym King walczył bez powodzenia o główną nagrodę. Gdy King popadł w alkoholowy nałóg, Armor King zauważył zmianę stylu życia swego rywala, który nie brał już udziału w żadnych turniejach, aż wreszcie zniknął na długi okres czasu. Armor King był zmartwiony sytuacją swego przyjaciela/rywala, chciał mu w jakiś sposób pomóc, czekał na odpowiedni moment. Znalazł pijanego Kinga leżącego w wąskiej uliczce. Rzucił maskę lamparta pod nogi swojego rywala i powiedział mu o Drugim Turnieju o Tytuł Króla Żelaznej Pięści. King widział szansę w tym turnieju na to że jeśli wygra będzie w stanie wybudować sierociniec. Opanował się, rzucił nałóg i zaczął ciężko trenować. Chociaż Armor King dla Kinga był zarazem przyjacielem jak i rywalem, z niecierpliwością czekał na drugi turniej, aby raz na zawsze pokonać go.


Michelle Chang

Narodowość: USA Styl walki: chińskie sztuki walki wiek: 20 lat

Rodzina Chang ma długą historię, wrogowie aktualnie przetrzymują matkę Michelle aby wyciągnąć z niej informację o tajemniczym naszyjniku. Ganryu zaproponował jej swoją pomoc, gdyż zależy mu na jej losie.

Michelle wychowywał Chiński mistrz, nauczył ją sztuki Kenpo. Jej rodzice byli dumni ze swojej córki, odziedziczyła ona mądrość od ojca Amerykanina i chińskiej matki. W czasie dzieciństwa, ojciec wyjawił jej sekret którym był starożytny skarb jego plemienia, ale mimo wielkich błagań córki, ojciec nie powiedział jej gdzie się ten skarb znajduje. W końcu w dniu 18-nastych urodzin pokazał jej skarb plemienia. Wkrótce ludzie Heihachi porwali Bernarda Changa, torturowali go aby wyjawił gdzie schował skarb, ale on nie wydał im tajemnicy i został za to zabity. Kazuya jako dowódca Mishima Zaibatsu także poszukuje zaginionego skarbu plemienia. Tym razem ludzie Kazuy porwali matkę Michelle, myśląc że to ona ujawni tajemnicę. Zdesperowana Michelle, aby ratować swoją matkę zgłasza się do drugiego turnieju.


Prototype Jack

Narodowość: - Styl walki: brutalna siła wiek: 7 lat

Po pierwszym turnieju Prototyp Jacka został prawie że całkowicie zniszczony przez Jacka. Po naprawie, P. Jack skarżył się, że jego alter-ego także zostało wyremontowane. Teraz przechowywany jest w laboratorium Kazuy, minęło dużo czasu zanim ponownie wlano paliwo do P. Jacka i dzięki temu mógł się ruszać. Zaczął się trochę burzyć na to że przez tyle czasu był odstawiony na bok. Aby go uspokoić, Kazuya kazał Dr Boskonovitchowi, którego wcześniej złapał, ulepszyć P. Jacka. Dzięki sprytnej zmianie karty pamięci, doktor zdołał przekonać P. Jacka że jest mocniejszy od zwykłego Jacka, mimo że tylko dodał mu kapelusz i okulary przeciwsłoneczne. Kazuya wskrzesza w P. Jacku wściekłość wmawiając mu że nie jest wystarczająco silny aby pokonać Jacka-2. To mobilizuje P. Jacka do doskonalenia swoich ruchów i ciosów, Kazuya chce aby był on gotowy na drugi turniej. Nadeszły testy, czuje że przyszła konfrontacja z Jackiem-2 będzie miała inny rezultat.