Tekken Poland

|| Ostatnie artykuły:
|| Aktywne tematy na 4um:
|| Turnieje:

Home » Tekken Others » Wywiady » Wywiad z K. Haradą na temat Tekken 5
Wywiad z luty/marzec 2005r.

GameDAILY: Automaty są mocniejsze niż playstation 2, czy wpłynie to na jakość konsolowej wersji T5, co zrobicie aby utrzymać wysoką jakość grafiki?

Katsuhiro Harada: Będziemy dążyć aby grafika w wersji konsolowej była taka sama jak na automatach. Głownie skupimy się na naturalnych ruchach postaci, zapewniamy że nie będzie żadnych różnic między arcadową, a konsolową wersją gry.

Będzie trzeba zmienić kilka aspektów gry, będzie trzeba zmodyfikować silnik graficzny. Jest to konieczne, aby uzyskać dobry tytuł na konsole.

[b]DG[/b]: W wielu konwersjach byjatyk z automatów na konsole pojawiają się nowe ruchy postaci, których nie było na automatach. Czy będą jakieś różnice między arcadową, a konsolową wersją gry?

KH: Nie planujemy zmieniać tego w wersji konsolowej.

Chcemy być szczerzy co do graczy, na ps2 gameplay nie zmieni się, ponieważ osiągneliśmy to co chcieliśmy.

DG: Tekken 5 jest pierwszym tytułem Tekken, w którym można zmieniać ubrania wojownikom. Jak będzie wyglądała ta opcja na konsolach? Będzie jakiś specjalny tryb z wykorzystaniem tej opcji? Czy zobaczymy więcej itemów w domowej wersji Tekken 5?

KH: Nie moge jeszcze takich szczegółów wyjawiać, ale dążymy do ułatwienia i poprawienia tej opcji na konsolach. Poza tym będzie wiele dróg zdobycia danego przedmiotu.

DG: W wersji arcadowej rankingi są zbudowane na bazie ilości wygranych walki. Twoje miejsce jest zapamiętywane na specjalnych kartach IC. Jak się to będzie odbywało w wersji na ps2?

KH: Informacje o graczu będą zapamiętywane na karcie pamięci, podobnie jak w innych grach na ps2.

Nie mogę wchodzić w szczegóły, ale rozwiniemy system rankingów i inne tryby gry.

DG: W arcadowej wersji T5 jest dostępna opcja "ghost fighters" w trybie single player. Czy będzie ona dostępna na konsloi, a jak tak to jak będzie wyglądała?

KH: Taki tryb na ps2 będzie proponować podobny gameplay jak w automatach, ale nie będzie dokładnie taki sam.

DG: W każdym tytule Tekken na konsoli są dostępne bonusowe tryby gry (Tekken Bowl, Tekken Ball, Tekken Force itp.). Jakich trybów takiego rodzaju możemy się spodziewać w Tekken 5?

KH: W T5 takie tryby będą się dużo różnić od poprzednich. Będzie w nich większa grywalność, będą dłuższe i większej jakości.

DG: W bijatykach tryb treningu jest bardzo istotny. Każdy gracz w gra innym stylu. Czy możemy się spodziewać czegoś nowego po trybie treningu?

KH: Tryb treningu będzie prostrzy w użyciu i będzie się przyjemnie w nim grało.

DG: Besides Story, Arcade, Vs, Practice, Survival, Team Battle i Time Attack, czy możemy się spodziewać nowych trybów w Tekken 5 na ps2?

KH: Mówiłem już o grach bonusowych, będą dostępne nowe bonusy i wybór strojów dla postaci.

DG: W Tekken 4 była możliwość zapisywania walk na karcie pamięci. Czy będzie taka możliwość w Tekken 5 i czy dysk twardy będzie mógł służyć do zapamiętywania walk?

KH: Na ten czas nie mogę wyjawić szczegółów dotyczących zapamiętywania walk. Gry nie będzie można sejwować na twardym dysku.

DG: Namco zawierało w swoich tytułach, szczególnie w Tekken i SC, efektowne sekwencje CG. Czy w Tekken 5 na ps2 będą nowe sekwencje CG, oprócz tych co pojawiły się na automatach?

KH: Będą nowe sekwencje CG. Intro będzie dłuższe i większej jakości. Będą też zakończenia każdej postaci. DÄ˝więki w filmach będą najlepsze i największe w całej historii Tekken.

DG: Capcom, Tecmo, Sammy, SNK i Midway wydały swoje bijatyki z opcją online. Wydaje się że Namco i Sega wydadzą grę tylko z opcją dla 2 graczy, zabraknie trybu online. Czy jest możliwe, że ujżymy opcję online w jakiejkolwiek grze z serii Tekken na PlayStation2 lub jakiejkolwiek konsoli następnej generacji?

KH: Myślimy nad opcją online od dłuższego czasu, i nie wykluczamy że taka opcja znajdzie się w przyszłości.

Przypuszczamy że dla graczy taki tryb będzie urozmaiceniem. Jednak tryb online w bijatykach na konsole nie jest konieczny, i brak takiego trybu nie sprawi że gra nie będzie przyjemna, lub że gracz nie będzie czerpał sfatysfakcji z gry.

Musimy być ostrożni z trybem online, koncentrujemy się na tym aby zachować wysoką jakość dla innych trybów. Jednak możecie liczyć na tryb online w przyszłych tytułach Tekken.

DG: SC II został wydany na wszystkie konsole NG. Czy jest szansa, że Tekken 5 wyjdzie na jakąś inną konsole niż ps2?

KH: Nie planujemy wypuszczenie Tekken 5 na innych konsolach.

DG: W SC II są specjalne postacie, charakterystyczne dla każdej konsoli. Planujecie dodać nowe postacie do T5, które nie pojawiły się na automaty?

KH: To jest tajemnica.

DG: Powstaje film Tekken, czy planujecie wydanie specjalnej gry Tekken poświęconej temu filmowi?

KH: Bez komentarza.

DG: W TTT dalej często gra się na turniejach, a także w domach na całym świecie. Czy jest szansa że pojawi się kolejna część TTT?

KH: To jest sekret, ale mamy dużo fanów którzy mile by widzieli sequel TTT lub Tag mode.

DG: Sony ogłosiło że na początku 2005 roku poda informacje dotyczące ps3, zapowiedÄ˝ nowej konsoli odbędzie się w maju 2005 roku na E3. Na PSX pierwszy wyszedł Tekken 1, a na ps2 TTT. Są już plany co do wypuszczenia tytułu Tekken na ps3?

KH: Bez komentarza.