|| Ostatnie artykuły:
|| Aktywne tematy na 4um:
|| Turnieje:

Home » Tekken Others » Wywiady » Wywiad z Haruki Suzaki
Wywiad przeprowadzony przez portal IGN.com z Haruki Suzaki, na temat TDR na PS3. [27 luty 2007r.]

IGN: Jak długo pracowaliście nad tym portem?

Haruki Suzaki: Japońska wersja zabrała nam ok 2,5 miesiąca.

IGN: Jedno pytanie które otrzymaliśmy od czytelników w dniu w którym gra została ogłoszona. Co zostało ulepszone z wersji automatowej? Czy tylko udostępniono tryb wysokiej rozdzielczości 1080p, czy zmieniono coś więcej?

HS: Największą istotą tej gry jest to że jest ona dokładnym portem automatowej wersji. Nic nie zostało zmienione z systemu gry. Najważniejszą zmianą jest przystosowanie do trybu HD, co sprawia że gra wygląda wyjątkowo na telewizorze szerokoekranowym, co jest szeroko zastosowane na dzisiejszym rynku gier. Wraz z wersją konsolową, gracze będą mogli grać Jimpachim Mishimą, który był tylko bossem Tekkena 5 i Tekkena DR.

IGN: Jakim wyzwaniem było przeniesienie Tekkena z automatów na PS3 jako tytuł do ściągnięcia? Co było największą przeszkodą do pokonania?

HS: Pod względem technicznym, wykonanie tego portu nie było bardzo trudne, gdyż PS3 jest znacznie mocniejsze niż automat. Aby grafika wyglądała dobrze, spędziliśmy dużo czasu nad przebudowaniem aren i modelów postaci. Trudnym było dla nas osiągniecie celu, czyli 1080p. Dodatkowo krótki czas na wykonanie portu było największą przeszkodą dla nas, gdyż pierwotnie nie mieliśmy zaplanowanego czasu na to.

IGN: Czy dodaliście jakiekolwiek nowe tła, dodatkowe poligony lub poprawiliście tekstury w modelach postaci?

HS: Przedtem automatowa wersja potrzebowała więcej detali niż konsolowa wersja. W przeszłości usuwaliśmy poligony, zmniejszaliśmy tekstury dla konsolowej wersji, ale do pracy nad tym portem po raz pierwszy mogliśmy wykorzystać wszystkie zalety wersji automatowej. Dzięki grafice wysokiej rozdzielczości, tym razem polepszyliśmy tekstury w miejscach, gdzie były one "szorstkie".

IGN: Czy rozważacie wypuszczanie dodatków do ściągnięcia lub byćmoże pach do grania online?

HS: Początkowo zakładaliśmy że to Gallery Mode będzie dodatkiem do ściągnięcia. Jeśli wymagania wzrosną, rozważymy dodanie tego w przyszłości. Aktualnie połowa dodatków do ściągnięcia w wersji US, nie była umieszczona orginalnie w wersji JAP. Pozostałe dodatki nie są jeszcze ustalone.

IGN: Czy będą jakieś inne różnice pomięcdzy wersją US, a JAP?

HS: Nie, nie będzie więcej różnic między tymi wersjami.

IGN: Były jakieś ulepszenia modelów postaci w wersji na PSP, a jeśli tak to czy te ulepszenia zostały zaimplementowane do tego portu wersji automatowej? Postacie są w 100% takie same jak w automatowym orginale?

HS: Nie robiliśmy żadnych udoskonaleń modelów postaci w wersji na PSP, również teraz nic nie zmienialiśmy. W wersji na PSP pracowaliśmy nad mechanicznymi uszkodzeniami, takie jak uszkodzenia ścian które są rezultatem uderzenia postaci o nią, taka zmiana była spowodowana róznicą hardwaru. Jednak teraz nie ma żadnej różnicy w mechanicznych uszkodzeniach pomiędzy wersją na automaty, a na PS3. Nigdy wcześniej nie byliśmy w stanie utrzymać tego aspektu nienaruszonego.

IGN: Czy umieścicie jakieś tryby z PSP?

HS: Ten tytuł miał na celu być kompatybilnym portem automatu, nie będzie w nim trybów z wersji na PSP. Jednak kilka rzeczy, które były popularne na PSP zostały dodane. Dla przykładu, pomysł z Ghost Battle Mode, gdzie gracze mogą zarabiać pieniądze.

IGN: Teraz pytanie niepowiązane z pozostałymi, Katsuhiro Harada i ty potwierdziliście kilka lat temu, że "Tekken vs. Virtua Fighter" to gra którą chciałbyś kiedyś zrobić. Jakie są szanse, abyśmy taką gre kiedykolwiek zobaczyli?

HS: Miałem okazję w przeszłości kilka razy porozmawiać z szefem Virtual Fighter i rozmowy na temat współpracy ostatnio ożyły. Jesteśmy z tego samego przemysłu, to jest coś co wkońcu powinniśmy spróbować. Patrząc na to z innej prespektywy, zaczeliśmy realizować to, jest to teraz dużo bardziej skomplikowane niż na początku pojawienia się myśli o takiej współpracy. Uważamy, że ta decyzja w dużym stopniu będzie zależeć od naszych fanów. No więc chcemy zapytać się o opinię naszych fanów w tej sprawie.